Concierto Navidad

El domingo 23 de diciembre a las 12:00 horas y en nuestra sede, realizaremos el concierto de Navidad, en el que actuarán las diferentes formaciones de la SMUTF junto el coro de nuestra escuela de música, alumnos de las extraescolares ¿y del público?

Prometemos un concierto diferente, divertido y lleno de música. Os esperamos, la entrada es libre y gratuita

El diumenge 23 de desembre a les 12:00 hores i en la nostra seu, realitzarem el concert de Nadal, en el que actuaràn les diferents formacions de la SMUTF junt el cor de la nostra escola de música, alumnes de les extraescolars i del públic?

Prometem un concert diferent, divertit i ple de música. Vos esperem, la entrada es lliure i gratuïta.

diciembre 8, 2018|

Audiciones Escuela de música

Ya tenemos nuestras audiciones de Navidad preparadas. El próximo miércoles, jueves y viernes a las 18:00 horas, en nuestro auditorio. Te esperamos!

diciembre 16, 2018|

TVE visita nuestra Escuela de Música

Ayer nos visitó La 1 de tve. Estaremos atentos para vernos en el informativo de hoy a medio día…

Ahir ens va visitar La 1 de tve. Estarem atents per a veure’ns en l’informatiu de hui a mig dia …

 

Aquí tenéis el vídeo

noviembre 22, 2018|

Concert “Al voltant de la música, l’esperit d’un poble. 600 anys. Tots a una veu”

El próximo sábado 24 de noviembre a las 19:00 horas, la banda sinfónica de la Societat Musical la Unió de Tres Forques, dirigida por D. Vicente Reche Ruíz, realizará un concierto dentro de la campaña institucional “Al voltant de la música, l’esperit d’un poble. 600 anys. Tots a una veu” organizada por la Generalitat Valenciana, en colaboración con la Federación de Sociedades Musicales de la Comunitat Valenciana (FSMCV).

El concierto será en el auditorio de nuestra sede, situada en la c/ Músico Ayllón, s/n. (junto al CEIP Sector Aéreo).

 

El dissabte 24 de novembre a les 19:00 hores i en la nostra seu, realitzarem un concert dins de la campanya institucional “Al voltant de la música, l’esperit d’un poble. 600 anys. Tots a una veu” organitzada per la Generalitat Valenciana, en col·laboració amb la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV) . No vos ho podeu perdre hi haurà, com no podria ser d’una altra manera, molta música.

noviembre 20, 2018|